من زندگي مي كنم

خرید بک لینک
وقتي سه بار چهار بار بي اختيار موسيقي جعبه موسيقي مو گوش كردم ياد جملاتي از كتاب شازده كوچولو افتادم:

– یک روز چهل و سه بار غروب آفتاب را تماشا کردم!
و کمى بعد گفت:
– خودت که مىدانى… وقتى آدم خیلى دلش گرفته باشد از تماشاى غروب لذت مىبرد.
– پس خدا مىداند آن روز چهل و سه غروبه چهقدر دلت گرفته بوده.

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 15:16

کافه فرهاد یکی از جاهایی بود که با هم قرار داشتيم بریممن و فرهاد در کافه فرهاد با آهنگ فرهاد چقدر جفتمون كيف كرديم همون لحظه ورودمون آهنگ فرهاد پخش شدمی دونی بودنمون با هم در این لحظه چقدر معنوی بود و چه ارزشی برام داشت؟يه شب مهتاب، ماه ميآد توو خواب، منو مي بره، ته اون دره، اونجا كه شبهاش، پشت بيشه هاش....... كلوچه جونم، مرسي از اينكه از ترس هات بهم گفتي، از اينكه تغييراتت رو مي فهمي. از اينكه تفاوتها رو ميگي. كاش بيشتر بموني. بازم كله خري ات برمي گرده. دوس دارم. كله خري بخل كردن توو مترو هم دست خودم نبود. دوست دارم من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

چقدر دلم مي خواس اين لحظه عظيم رو با خانواده ام جشن بگيرمدوس داشتم حداقل بهم زنگ بزنن تبريك بگمبگن بهم افتخار مي كننبگن دوسم دارنبگن كارم عاقلانه بودنه اينكه نتونم از ترس طرد شدنهاشون بهشون نگممرسي كلوچه كه جاي همه باهام حرف زدي و پشتم ايستاديمرسي كه بيشتر از من خوشحال شديمرسي كه نگراني ها و استرس هامو گوش كردي و حلشون كرديمي دوني آرامش وجودم در اين مدتٍ پر استرس، از تو ناشي ميشد؟خريد خونه با تو برام امكانپذير شد، به يادموندني شد و انجام گرفتدوستت دارم من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

گاهی یه جمله اونقدر به آدم انرژی میده که حتی نصف شب که باشه دوس داری پاشی اندازه ده ها ساعت کار کنی

متعجب میشی این همه توان یهو چگونه بهت تزریق شد

مصل همین اس کوتاه تو - كلوچه برشته اي:

"خوب بخوابی........فردا عصر می بینمت"

نصفه شبه و من میخام تا خود فردا عصر پرواز کنم

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

تو: اين 500 يورو مال خودته. هديه من برا خونه اتمن: نههههههههه. اين خيلي زياده. تو كلي برا اين پول زحمت كشيديتو: يه 500 يورو ديگه هم ميذارم پيشت بمونه، قرض ميدم بهت. برا اينكه كم نياريمن: نهههههههه. زياده. لازمش ندارم. بذاري پيشم بمونه برا خودم هديه مي خرم هاااااااتو با لبخند: باشه. بخر (براي اولين بار اين جوابو دادي)من: خب باشه. 250 تا مال من، 250 تاشو هم با خودت ببر. لازمت ميشه.تو: من 50 تا با خودم دارم. مطمئني لازمت نميشه؟من: آره. اما نه، همشو با خودت ببر. آخه تو خيلي برا اين پولها كار كردي. ببرشونتو: تو هم به من خيلي كمك كردي. درست زماني كه لازم داشتم كمكم كردي. ت من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

ميخام ايميل بدم، پيامهاي بامزه تلگرامي عشقولونه بفرستم، از احساسم بگم

ميگم هااااااااا، اما توو دلم، توو ذهنم، توو فكرم

اما مي دوني..........سخته

خیلی سخته......اما من قول دادم بهت تااااااااااااااااااااا وقتی که تو بخای

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

پدر داشتن نعمت خوبیهو من مطمئنم اگه پدرم بود نه من این همه سختی می کشیدم نه خانواده ام. همون موقع که می گف: غصه نخورین ها، من هستم، درست می کنم کارا روچشمهای تو رو خیلی دوس دارمبه چشمهات که نگاه می کنم عجیب غرق میشم.به طرز عجیبی طرز نگاهت شباهت دارهشاید خوشت نیاد (منم خوشم نمیآد) اما چشمهات که می خندن عجیب ابهت پدرم رو به یادم میارنیاد اول راهنمایی افتادم که با چه افتخاری می گفت: دخترم بزرگ شده، خانوم شده، میره اول راهنماییچقدر با نگاهات آرامش و قدرت و بزرگی پیدا می کنمهمون عشق بی ادعا رو می بینمچشمهاتو دوس دارم نه به خاطر خاطراتم، به خاطر همه حس ها من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

مغازه فست فودي كه همون بود: سيكا

پيتزا هم همون بود

همون كه اولين بار رفتيم سفارش داديم: پيتزا يوناني

چقدر هوس كرده بودم. مدتها بود دلمو خوش كرده بودم برا اون پيتزا

رفتم همون پيتزا رو سفارش دادم. همون فست فودي

اما نه طعمش همون بود نه مغازه همون قشنگي رو داشت

حالمم خوب نشد

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:24

خيلي سخت بود تنهايي كارا رو انجام بدم و بالاخره بهم وقت دادن بابت محضر

همراهي همه بود تا به اينجا برسم

اما ته اش بايد خودم مي رفتم دنبال كارا

امروز كه گفتن نامه بانك به اشكال برخورده ميخاستم گريه كنم

ديگه تحملش رو نداشتم

مي دوني: فهميدم كه همه كاري رو ميشه از پس انجام دادنش براومد اما خيلي خيلي خيلي سخته

ذره ذره آدم فرسوده ميشه

من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: وام مسكن 300 ميليون,وام 300 ميليوني مسكن, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:23

امروز شاید یه کم روز بزرگی باشهدوس داشتم امروز یکی از عزیزام باهام باشه. یکی از همون 5نفر دوس داشتنی هاماما خب حالا که نشده باید خودم تنهایی از انجامش بربیامهم خوشحالم هم ناراحتم هم خوشحال نیستم هم تاراحت نیستم هم آرومم هم پر از تشویشم. بازار شام سده درون این دل من. مغز من داره چه جوری کار میکنه که بتونه هدایتم کنه از عجایبهبالاخره امروز روز سند زدن خونه است. با همه دردسرهاش، با وجود همه فحشهایی که به خودم دادم، با تشکر از همه حمایتهایی که شدملیلی، خسته نباشیراستی، تا بادم نرفته بگم: امروز 6/6 هست. تقصیر منم نیست......خخخخخ من زندگي مي كنم...

ما را در سایت من زندگي مي كنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 9:23

صفحه بندی